True Combat: Close Quarters Battle
Na začátek ještě uvedu, že tato paráda oslavila v roce 2010 již desáté výročí a troufám si tvrdit, že nasadila laťku všech fps her hodně vysoko ( hrám jako counter strike, cod, moh atd. ) Je snad jen jediná hra, které se dle mého trochu podařilo přiblížit tce a to bylo COD4, kterou také spousta lidí začala proto hrát a nadobro opustila komunitu. Mluvím samozřejmě o HC módu a variantě Search and Destroy. Ale chtě nechtě i tam byl křížek, ikdyž pouze při trefě do nepřítele, ale byl.
Upřímně, osobně mě žádná jiná hra podobného ražení nikdy natolik neoslovila, aby zůstala v mém PC delší dobu a podobně na tom je i zbytek [EfC].
Již 2 roky nazpět jsem se dozvěděl ,že veškeré zdrojové kódy a data byla ztracena samotným kodérem Coronerem a tehdy všem došlo, že žádný nástupce již nebude a nejenom mě nezbude nic jiného než vzpomínát.
Za sebe mohu řici, že toto byly nejlepší chvíle mého online hraní a v podstatě i nejlepší léta [EfC] CLANu. Ale na tomhle světě jsem už více jak 30 let a proto vím, že se v něm stávají i naprosto nemožné věci. A je to také o téměř rok, co se na fóru TCE objevil starý známý Coroner a oznámil, že začíná práce na jeho ,,novém projektu,, TC:CQB – True Combat: Close Quarters Battle ( zdarma mod pro zdarma hru Enemy Territory )
Právě toto video zahýbalo s již téměř mrtvou komunitou TCE. Právě toto video způsobilo, že se pár lidí opět začalo zajímat o starou dobrou pařbu a nebálo se nahodit stařičký mód zpět ( včetně mě ) a ochutnat zase to, co jsme již dávno se slzou v oku pohřbili. Bohužel doba trochu pokročila a technických problém kolem nahození a hraní TCE na win 7 x64 už trochu zlobí. Dle mého skromného názoru za většínu těchto problémů může Punkbuster ( u mě osobně bylo nutné vypnout jakékoli programy na pozadí, jež mají něco společného s layer vrstvama ve hrách ( plugin komunikacniho softwaru, pluginy na měření fps.
Jak šel čas dále, tak se na Coronerově blogu objevovaly další a další věci až včera proběhlo konečně ohlášení, že do konce března bude k dispozici CQB Alfa na otestování. A na co že se můžeme v této testovací verzi těšit ?
- Žádný zaměřovací křížek ( na což je každy tce hráč zvyklý a v dobré hře nemá co dělat )
-
Realistické zaměrovače na zbraních a jejich funkce ( iron, reflex a scope simulace )
-
Realistická balistika střel a jejich dopadu
-
Minimální požadavky na grafiku: Nvidia 6800GT nebo ATI X800
-
Win a Linux pouze ( snad se finální verze dočkají opět i lidi na Mac OS )
-
Download bude velký pouze 300MB ( + je nutné mít W:ET samozřejmě )
-
Nyní bude k dispozici pouze Bodycount (TDM)
-
Jedna mapa prozatím
-
Hra bude prozatím zamčena na sv_pure 1 a sv_official 1
Ohledně zbraní jsme zatím odkázáni pouze na předešlé info z blogu :
---------
MP9 [MiniUzi] (Red-dot and/or Suppressor)
UMP45 [MP5/40] (Aimpoint and/or Suppressor)
SCAR Mod16 CQC [SG-552 SWAT] (Eotech and/or suppressor)
REC7 [AK-47] (Acog 1.5x and/or suppressor)
M3S90 [SPAS-12] (suppressor or choke disperser)
M110 [M76] (backup iron sight and/or suppressor)
Sekundární zbraň
-----------
Beretta 93R (akimbo)
Glock 21 (suppressor)*
Glock 20 (suppressor)
Desert Eagle (-)
Sawed-off (akimbo)
Mossberg 590c (-)
Skoro 200 kombinací na obouch stranách, což není špatné
Takže mi nezbývá než se pomodlit a doufat, že se prvního dubna nedočkáme od Coronera apríla ale pořádné ( a zasloužené ) nadílky
A aby toho vzpomínání nebylo málo, tak si dáme ještě jedno videjko od našeho vlastního člena, jehož nick je StrikE
Zdroj: TC:E
Comments
RSS feed for comments to this post