U2 – 5on5 OLD TIMES
Pravidla pro Counter-Strike 1.6 5on5 OLD Times
Hraje se 5 na 5 (hráčů) systémom MR15. Minimální počet hráčů, ve kterém může daný tým nastoupit na zápas je 4. Pokud jeden z týmů nedohraje mapu (mapa může být odehraná s minimálním počtem 3 hráčů) zápas skončí kontumací v prostěch druhého týmu. Když tým nenastoupí na zápas do 10 min v minimálním počtu 4 hráčů bude mu udělený trest. Tento zápas však nebude zkontumovaný!Pokud tým nastoupí k zápasu, musí celý zápas dohrát, ikdyž by protivník používal cheaty. Důkazy ohledně cheatingu (hltv/demo/screenshoty) zašlete Cheathunterovi i s vaším vyjádřením.
Hráč nesmí nastoupit k zápasu, pokud je jeho status blokovaný (BANNED, ne 3, ne 2, ne 1 den)
Řídíci osoba je povinná:
Řídící osoba je CL (Clanleader) a nebo jiný pověřený člen domácího týmu!! t.j. tým, který je v rozpise napsaný jako první, a nebo admin, cheathunter U2, který řídí zápas.
Před začátkem zápasu:
Ujistit se, které osoby jsou mluvčími za daný tým
Přesvědčit se, zda je tým kompletní u mluvčího týmu
Zkontrolovat nastavení serveru a poté úvodní mapu
Před začátkem každé strany:
Přesvědčit se, zda jsou týmu připravený na hru (jste rdy?)
Oznámit plánované zahájaní pomocí příkazu "rcon say" (!!!3x rr and live!!! nebo-li !!! LIVE, LIVE, LIVE !!!
Po skončení každé strany:
Oznámit teamu bodový zisk
Vytvořit screenshot (fotku) s viditelným score (tento screenshot se dělá po každé odehrané straně, musí být 4x, protože jsou nutné k potvrzení zápasu.
Po skončení zápasu:
Do 48 hodin vložit screeny a výsledek daného zápasu
Po vložení výsledků, je povinností obou klanů dodat screenshoty (screnshot musí obsahovat celé neupravené okno hry) Můžete vložit i HLTV. Pokud nebudou k zápasu přiložené screenshoty (fotky), zápas bude do 48 hodin zmazaný. Dále jsou klany povinný dodat screenshot statusu (steam ID), nebo player list, kde lze vidět všechny hráče hrající zápas.
Pověřené osoba má v zápase právo:
Pauzovat hru v případě technických problémů jednoho z týmů. Každý tým má nárok na dvě pauzy v zápase v maximální délce 5 min. Tým může tyto pauzy využít kdykoliv v průběhu zápasu. Správně ohlášenou pauzu je zakázáno přerušovat. Pokud tým vyčerpal dvě pauzy, ikdyž nevyužil celý čas na další pauzu nemá nárok. Předtím než se pauza vypne musí hráč, který ovládá server ověřit, zda jsou oba týmy připravené. Pauzu můžete využít pouze ve freezetime a nebo na konci kola. Tímy majú právo na 2x pausu počas zápasu. Pausu možu využiť kedykoľvek počas zápasu... aj napr obe počas jednej mapy... Ak je to nutné aj dve naraz... 1 pausa = 5 min.
Problémy jako jsou např. (pád serveru v půlce cw-čka) je se třeba urychleně obrátit na admina dané ligy.
CR a CL klanů jsou povinný
Mít na webu Undzwei.eu vyplněné ICQ a e-mail.
Admin na servery
Admin U2 t.j. příslušné ligy může jít na kterýkoliv server a udělat namátkovu kontrolu zápasu. Admin může uskutečnit takzvanou kontrolu zápasu, ale jen v případě, že bude o to požádaný jedním z hrajících klanů, aby dělall dozor anebo ovládal za nich server. Admin může být na serveru jen jako spectator a nesmí vám zasahovat do hry, pokud jste neporušili pravidla. Na serveru kromě hráčů, HLTV a admina nemůže být nikdo jiný.
Mapy pro 5on5 OLD Times
U základného zápasu si každý tým volí jednu mapu. Každý tým si na svojí mapě volí stranu, za kterou bude začínat, první mapu volí tým, který je lépe umístěný v tabulce. V případě rovnosti bodů, víítězných, remízovaných i prohraných zápasů rozhoduje o zahajujícím týmu abeceda - kdo je v seznamu klanů lépe umístěný.
Základní změny:
Oba klany mohou zvolit pro cw stejnou mapu.
Pokud chce klan změnit mapu po přijmutí výzvy, musí to oznámit soupeři nejpozději 15 minut před zápasem a zapsat do komentů k zápasu.
Výpadky serveru:
Pokud dojde k výpadku serveru během hry, odehraje se zbytek mapy a nebo zápasu na náhradním serveru dle obou klanů. Pokud dojde k výpadku serveru do 3. odehranýho kola, bude se daná strana opakovat celá. Pokud dojde k výpadku serveru ve 4. kole a více, bude se pokračovat s nastavením "mp_starmoney 5000" a odehrají se zbývající kola a oba výsledky se poté sečtou - na finanční nesrovnalosti se nebude brát zřetel.
Při výpadku hráče se hra může pauzovat na konci kola, nebo na záčátku nového kola ve freezetime. Každý tým má právo na dvě pauzy v zápase. Jedna pauza může maximálně trvat 5 min.
7. část – Zákazy
Je zakázáno použití jakéhokoli externího software, ovlivňujícího vlastnosti hry Counter-Strike a/nebo zvýhodňujícího hráče oproti soupeřům.
Je zakázáno mít vlastní modely / skiny hráčů a zbraní.
Povolené modely/skiny jsou:
- Originální modely hráčů
- No Animation Models
- HighFPS Models v1.03 ("Ballhead")
- Condition-Zero Models
- Všechny povolené modely jsou v sekcii download
Zákazy:
Je přísně zakázáno kupovat shield (štít). Pokud si ho hráč nechtěně koupí, musí ho zahodit do rohu mapy. Na finanční ujmu sa nebere ohled.
Je zakázané používat software mod v nastavení counter-strike (jediný povolený je OpenGL)
Je zakázané zneužívání veškerých flashbugov a vše ostatních bugov (tichá bomba například v de_dust2, házení flashů na místa kde oslepí i protivníky, kteří oslepení být neměli, například na de_nuke.) Pokud to tým použije, budou mu odebrané 3 vítězné kola v dané mapě, kde bug použil. Při druhém použití následuje zkontumování dané mapy. Pokud máte podezření, že protivník bug použil, dohrajte mapu a na základě HLTV a nebo screenů bude protivník potrestaný
Ve hře je povolené tzv. "boostovanie", je to vyhazování hráče na netradičné pozice přes jiného hráče, ale jen v případě, pokud klan nezíska nepatřičnou výhodu. Je přísně zakázané boostovaní hráče na pozici, z které je možné např. vidět nad stěnu, boostovaní hráče přes objekty, map swimming a podobně.
Nasledující pozice jsou zakázané:
- de_cbble (zakázané položení bomby) [1]
- de_dust2 (zakázané pozice) [1] [2] [3]
- de_dust2 (boostovani hráči na bedně nesmí stát na sobě) [1]
- de_inferno (zakázané pozice) [1]
- de_inferno (zákazané vysazování hráče cez balkón) [1]
- de_inferno (zákazané sledovaní pod bednami) [1]
- de_train (zakázané sledovaní pod stěnu) [1]
- de_nuke (zakázané pozice) [1] [2]
- de_nuke (zákazané vysazování hráče) [1] [2] [3]
- de_nuke (zákazané zneužítí flashbugu) [1]
- de_cpl_mill (zakázané vyhazovaní přes stěnu) [1]
- de_dust1 (zakázané pozice) [1] [2]
- de_prodigy (zakázané pozice) [1]
Tresty za porušení pravidel
Upozornění !!!
Dohody mezi klany o věcích jako (např. povolení blok. hráče, hosta) jsou neplatné a při řešení protestů se nebere ohled. Všechny žádosti a problémy se konzultují vždy za přítomnosti admina.
Adminské tresty
Admin za porušení pravidel či za obcházení pravidel může dát jakýkoliv trest a nebo BAN, který je uvedený v pravidlech, aby se už neporušovaly. Admin může udělit takzvaný adminský trest, na kterém se musí shodnout alespoň tři admini [U2] ligy a může mít jakoukoliv výšku.
-30ti denní BAN za multi-účet na stránce www.undzwei.eu na všechny jeho nicky.
-3 body za neoprávněný say, tento trest však neplatí, pokud porušili pravidlo oba týmy, za neoprávněný say sa nepovažuje např. gg či rr, pauze atd.
Důkaz: screenshot
-5 bodů odehrání zápasu bez clan tagu, který má tým vyplněný na www.undzwei.eu
Důkaz: screenshot
-10 bodů pro tým za každého hráče, který odehrál zápas s blokovaným statusem "nie 3(2, 1) den, neplatí pro status BANNED" (5 blok. statusů = 5 x -10 = -50) (Pokud BANNED nastoupí na zápas dochází ke kontumaci zápasu!)
Důkaz: screenshot
-10 bodů ze nevyplněné ICQ CR alebo CL
Důkaz: screenshot
-10 bodů za změnu mapy, po vypršení času na změnění mapy
Důkaz: screenshot, log
-10 bodů za nepotvrdenie vysledku (min. do 48hodin)
-15 bodů za odehrání zápasu bez toho, aby měl hráč(ka) vyplněné Steam ID na stránce www.undzwei.eu. Při druhem nastoupení toho isteho hráče k zápasu s nevyplněným Steam ID docházi ke kontumáci zápasu.
Důkaz: screenshot, status
-20 bodů za podanie nezmyselneho protestu nebo když zápas nebude obsahovat média která obsahovat má (Platí i pro podání na smazání zápasu!)
-20 bodů za položení tiché bomby
Důkaz: screenshot, status
-20 bodů za spatně nastavené zpoždění (delay) HLTV
Důkaz: screenshot, status, log
-20 bodů bodů za nevložení screenshotů s výsledkem a screenshotu statusu a nebo player listu k zápasu do 48 hodin. Za vložení nesmyslných screenshotů, popřípadě screenshotů s jiným obsahem než by měly obsahovat, trest bude udělený oboum klanům + zápas bude smazaný.
Důkaz: detail zápasu
-20 bodů za použití zakázané pozice + ztráta 3kol. Při druhem provinení docházi ke kontumáci zápasu.
Důkaz: screenshot, HLTV
-20 bodů Obviňovanie z cheatingu počas zápasu bez dôkazov
-20 bodů za nedostavení sa na zápas v dohodnutém čase.
Důkaz: screenshot, detail zápasu
-20 bodů za nepovolené modely + kontumace.
Důkaz: screenshot
-25 bodů za použití zakázaných cvarů (například: "developer 1" a "gl_monolight 1") povolené cvary!
Důkaz: screenshot
-30 bodů za restart serveru v průběhu zápasu + ztráta 3kol. Při druhem provinení docházi ke kontumáci zápasu.
Důkaz: screenshot, log
-30 bodů za neumožnění pauzy v zápase na kterou má klan právo + ztráta -3 kol.
Důkaz: screenshot, log
-30 bodů za pauzovaní a unpauzování bez upozornění dopředu a pauzovaní počas kola (mimo freezetime nebo na konci kola)
Důkaz: screenshot, log
-30 bodů za odmítnutí nahrávaní nebo poskytnutí IN-EYE DEMA do 24 hodin za pritomnosti HLTV na serveru. Za odmítnutí nahrávaní nebo poskytnutí IN-EYE DEMA do 24 hodin bez prítomnosti HLTV na serveru = Kontumace
Důkaz: screenshot, log
-30 bodů za odmítnutí uploadování HLTV.
Důkaz: screenshot
-30 bodů a špatně nastavený server (cvary, soundy, texty na servery, statistiky atd...)
Důkaz: screenshot, log
-30 bodů za použití štítu (shield) + ztráta 3kol (nepočítá sa pokud byl štít koupený omylem a ležel v rohu na startu !!!) Při druhem provinení docházi ke kontumáci zápasu.
Důkaz: screenshot, HLTV
-50 bodů za ignoraci admina (příklad: podezření na hosting a team, kterému server patří nechce vydat log ze serveru)
-50 bodů za neslušné chování ... a úmyslné obchádzaní cenzury (hrubé nadávky, ponižování, urážky atd.)
Důkaz: screenshot, HLTV
-Kontumace bez trestu za jednoho hosta v zápase (například: V klanu nesedí jeho nick, steam id nesouhlasí...)
Důkaz: screenshot, HLTV, status
-Kontumace neposkytnuti sv_lan 0
Důkaz: screenshot
-20 bodů za každého nasledujicího hosta z predošlého pravidla + kontumace zápasu (4hosti = -80)
Důkaz: screenshot, log, status
-100 bodů za cheating + ban hráče na 365 dni + zkontumování zápasu
Důkaz: screenshot, demo hráče, HLTV
-100 bodů za odehrání TG na ligovém serveru
Důkaz: screenshot, log
-200 bodů za podvod s HLTV, vytváření zápasů, které sa neodohrály atd.
Důkaz: screenshot, HLTV
-Ztráta -3 kol bez trestu za využívaní bugů hry. Při druhem provinení docházi ke kontumáci zápasu
Důkaz: screenshot, HLTV
Doporučení a rady
Vyzvy
Do výzvy je povinné napsat pravdivé údaje o uskutočnení zápasu (čas, datum, server. Za odeslání IP serveru soupeři, je zodpovědný CL klanu, který obstarává server). Když klan výzvu podá anebo přijme, zvažuje se tím zápas dohrát. Pokavaď sa jeden z klanů nedostaví na daný zápas,bude mu udělený trest (Ne KONTUMACE).
Výzvy si nechte potvrdit před zápasem !
Přijmout výzvu se dá buď přes web anebo přes ICQ. Ale při dohodě přes ICQ je tu riziko, že když soupeř prohraje, tak vám danou výzvu nepotvrdí. Pokud je web offline,je možné dohodnout se přes ICQ. Důkazem je screenshot a samozřejme demo ze zápasu. Pokud soupeř nepotvrdí výzvu,když bude web opět online, může mu být udělený trest až do -75 bodů. V tom ICQ musí byť jasné,že sa jedná o CW do U2.
Důkazem je potom screenshot/historie z ICQ, screenshoty a demo ze zápasu. Formulujte proto výzvu tak, aby se dalo jasně poznat, že sa jedná o CW do U2L Ladderu. Pokud po obnovení webu klan nepotvrdí výzvu, bude mu udelený trest -75 bodů za podvod.
Automatické smazání zápasu
Pokud nebudou přidány ke zápasu důkazy do 72 hodin dojde k automatickému smazání. Pokud přesto podáte protest porusily jste pravidla+nedodaly jste důkaz. Viz. tresty
Příklad: dohody přes ICQ:
klan A: nejde web U2, tak napiš,že přijímáš výzvu proti klanu název klanu A. klan B: souhlasim, že dáme CW do Ladderu U2 proti klanu název klanu A klan A: výzva mezi klany název klanu A a název klanu B byla obojstraně přijata
HLTV
Oba klany mají právo na HLTV, což znamená, že si ho napojte!!! Nespoléhejte se na to, že když druhý klan HLTV má, že vám demo pošle. Klan, kterému server patří, musí umožniť napojiť HLTV na přání hosťujícího klanu. Minimálné delay je 90 vteřin. Může být však samozřejmě víc. Pokud využijete možnost připojiť si HLTV, musíte ho nahrát a uchovat ho po dobu 96 hodín od vložení výsledku zápasu.
sv_lan 0
Pro zjištění steam id je možné na serveru zadat přes rcon príkaz sv_lan 0. Pokud je na serveru možné tento příkaz zadat, teamy jsou povinné se tomu podřadit a správce serveru musí povině príkaz zadat. Následně se udělá screenshot statusu...
IN-EYE DEMO
CL klanu může požádat jakéhokoliv hrajícího hráče ze soupeřovýho týmu, maximálně dvou za zápas, aby si nahrál takzvané IN-EYE DEMO. Požádat může výhradně ve freezetimu a s tabulkou hráčů (netýka sa to 1on1 a 2on2). V móde 1on1 a 2on2 sa žiada demo po konci kola alebo na začiatku nového kola.
Ak žiadate o demo, tak ste povinný uploadnúť screen so žiadosťou o in eye demo daného hráča do 24 hodín po ukončení zápasu, s tabuľkou a správnou formulkou so žiadosťou o demo... Ak do 24 hodín neuploadnete screen kde žiadate o demo tak súper už nieje povinný demo dodať !!! V případe nedodání/odmítnutí nahrávaní in-eye dema, bude klan potrestaný.
Žiadosť o demo musí obsahovať túto formulku: demo HRAČ (napr. Demo S0n1) taktiež sa počita aj keď napíšete Nahravaj demo S0n1 a za platnú žiadosť sa počíta aj keď neuvediete uplne presný nick napr. DEMO Sony (jednoducho musí sa podobať a jasne vidieť že na servery sa jedna o toho hráča) Žiadosť o in eye demo musí obsahovať slovo "demo" ak nebude v žiadosti slovo "demo" tak je žiadosť neplatná !!!
Ak súper žiada o demo, tak hráč, ktorý je požiadaný o natáčanie dema je povinný natáčať a následne uploadnúť demo do 24 hodín od uploadnutia správneho screenshotu s tabuľkou a správnou formulkou so žiadosťou o demo...
Příkaz pro nahrávaní dema je: record název dema
Příkaz pro ukončení nahrávaní je: stop
Stížnosti ohledně cheatingu se budou řešit pouze v případě, že bude HLTV nebo bude cheat jasně poznat ze screenshotu. Dělejte screenshoty, když se vám něco nezdá nebo když někdo poruší pravidla. Ze screenshotu musí byt ale jasně vidět, kde se viník provinil.
IN-EYE demo musíte uchovat po dobu 48 hodín od vložení výsledku zápasu/potvrzení.
Podezřeni na cheating
Pokud máte HLTV a myslíte si, že soupeř použil cheaty, projdětě si to demo nejdřív sami. Zjistíte, že mnoho věcí, které považujete za cheat vůbec cheat není. Pokavaď demo zkontrolujete a i potom sa vám něco nebude zdát, priložte demo k protestu zabalené ve formátu *.zip nebo *.rar. A napište nick hráče, který se měl provinit a též je dobré vypsat časy kde si myslíte, že jsou cheaty viditelné a též je dobré napsat o jaký cheat sa jedná. Cheathunter toto demo zkoukne v co nejkratším čase.
Comments
RSS feed for comments to this post